niedziela, 17 listopada 2013

Info

Chciałabym was bardzo przeprosić za prawie miesiąc zwłoki. Będę szczera, miałam czas żeby napisać rozdział ale poprostu zawsze gdy do tego zasiadałam moja wena znikała, a jak nie ma weny to gówno wychodzi. Ale dobra wiadomość jest taka że do wtorku pojawi się rozdział ! ;) hurra ! Postaram się dodawać je teraz regularnie. Widzę jak bardzo pragniecie tego w komentarzach xd A właśnie... ! Chcecie żebym jakiegoś zawału dostała ? xd Prosiłam o 10 komentarzy a tu 21 ! O.o Oczywiście jestem w bardzo pozytywnym zaskoczeniu :') Kocham czytać najbardziej te długie aw <3 Huh kocham was ! c: A taka prośba do anonimow: PODPISUJCIE SIĘ PRZY KOMENTARZACH !! Imię lub ksywa, tak jakoś lepiej jest xd Ah no i po prawej stronie zrobiłam ankietę tylko po to aby zobaczyć ile osób czyta :)Tak więc GŁOSUJCIE !
 Jak macie to możecie mnie obserwować @angellPLbitch :) Po następnym rozdziale możecie spamować tagiem #unpredictable było by mi bardzo miło :3 Dobra ja kończę bo niby mam się niemca uczyć, ahahahahah jasne xd Pamiętacie że nigdy niezostawię tego bloga a tym bardziej WAS ! <3 Adios !

6 komentarzy:

  1. Ohhh nareszcie jesteś ♥
    Super, bardzo się cieszę i czekam na rozdział :) / @Dupa_Horanaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jak się cieszę!!!! Ja tu prawie umierałam z niecierpliwości!! xD :)x

    OdpowiedzUsuń
  3. No wybaczamy ci <3 !!
    Nawet nie wiesz jaka jestem ciekawa Twojego opowiadania.Pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Boziu jak cudownie, że w końcu jesteś <3
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału i mam nadzieję, że wena już nie będzie znikać xD
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na rozdział :) z niecierpliwością :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze nie stresuj juz nas tak i dodaj nowy rozdzial! Blagam jestem tak podekscytowana ze w koncu wrocilas, ze nie moge na dupie usiedziec ;) <3 Wika

    OdpowiedzUsuń